Veelgestelde vragen
Hoe ziet het bestelproces eruit?
- Kies het gewenste product
Op de website van GevenHout staan honderden producten waaruit je kan kiezen. Denk aan verschillende houtsoorten, toepassingen of profielen. Kies het geschikte product wat jij nodig hebt en plaats deze in de winkelmand. - Verzendinformatie
Maak een keuze tussen twee manieren op je producten te ontvangen. Bezorging via de transporteur of afhalen in één van onze vestigingen. De kosten van beide methodes worden meteen getoond in de winkelwagen. - Inloggen
Nadat je het winkelmandje gecontroleerd hebt, krijgt je de mogelijkheid om in te loggen met een bestaand account, een nieuwe account te registreren of een aankoop te doen als gast. Afrekenen met een account is sneller en heeft het voordeel dat je altijd een handig overzicht van alle bestellingen bij GevenHout hebt. - Controleer gegevens of vul deze in
Indien je bent ingelogd en eerder een bestelling hebt gedaan zijn reeds alle gegevens ingevoerd. Is dit je eerste aankoop of wens je een aankoop te doen als gast? Dan vult je de vereiste gegevens in. - Verzendinformatie
Wanneer je wenst om de bestelling naar een ander adres te sturen dan het factuuradres, kun je dat in deze stap aangeven. - Betalingsinformatie
Hier is het mogelijk een betalingswijze naar keuze aan te geven. De betalingsmogelijkheden zijn iDeal, PayPal of creditcard en Bancontact voor België. - Bestellen
Loop je bestelling altijd nog even goed na, aangezien wij de producten persoonlijk voor jou gaan schaven. Door te klikken op bestellen en betalen bevestig je jouw bestelling. - Orderbevestiging
Na de betaling ontvang je van ons een orderbevestiging binnen 5 minuten. Let op: deze wil nog wel eens in de spambox terecht komen. Op dit moment gaan wij je order in behandeling nemen. Elke order wordt handmatig door ons gecontroleerd. Indien er vragen zijn over je order dan nemen we contact met je op. - Levering
Afhankelijk van de drukte zal de levering gemiddeld binnen de 5 tot 14 werkdagen zijn na besteldatum van jouw order.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Wanneer een bestelling goed is verwerkt, ontvang je binnen 5 minuten een orderbevestiging. Als je deze e-mail niet ontvangen hebt, kan dit door verschillende redenen komen:
- De e-mail kan in het postvak met ongewenste mail zijn beland;
- De e-mail kan zijn tegengehouden door het spamfilter van jouw e-mailprovider;
- Je kunt per ongeluk het verkeerde e-mailadres hebben ingevuld;
- Je kunt per ongeluk een typefout hebben gemaakt in je e-mailadres;
- De bestelling of betaling kan mislukt zijn, waardoor de bestelling niet is voltooid.
Kijk daarom eerst in je map met 'ongewenste post'. Mogelijk zou je ook kunnen kijken op jouw betaalrekening om te zien of er een betaling is voldaan, maar houd er rekening mee dat dit misschien geen up-to-date weergave is, afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gebruikt.
Als je er zeker van wilt zijn dat je bestelling goed is doorgekomen of wat de status ervan is, dan kun je contact opnemen met een medewerker van GevenHout.
Gerelateerde vragen
Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
- Stuur ons een e-mail
We streven ernaar om je e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.
- Bel ons
Onze medewerkers beantwoorden je vragen op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur.