Veelgestelde vragen
- Algemeen
- Bestelling
- Verzending en levering
- Betaling en facturatie
- Retourneren
Krijg antwoord op al je vragen omtrent retourneren
Retourneren
Wat kan ik doen als mijn bestelling (deels) beschadigd is?
Neem contact op met onze klantenservice als je product(en) ondanks de intacte verpakking toch beschadigd is aangekomen. Het is erg nuttig als......... lees meer
Wat kan ik doen als mijn aankoop (deels) ontbreekt?
Neem contact op met onze klantenservice als je aankoop deels ontbreekt. Wacht het antwoord van onze medewerkers........ lees meer
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Heb je jouw bestelling ontvangen, maar zie je gebreken of beschadigingen aan het hout? Vul dan zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen......... lees meer
Hoe zit het precies met de retourkosten?
De kosten voor het retour zenden – vanuit het afleveradres naar ons bedrijfsadres – zijn voor eigen rekening. Het is raadzaam om ervoor te......... lees meer
Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
- Stuur ons een e-mail
We streven ernaar om je e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.
- Bel ons
Onze medewerkers beantwoorden je vragen op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur.